Wednesday 30 January 2013

Misi Akta Halal masih jauh

1 comment:

  1. Berikut adalah komen seorang pelajar dari IIUM

    Assalamualaikum Prof.

    Terlebih dahulu izinkan saya memperkenalkan diri. Saya (dikosongkan untuk privasi), merupakan pelajar sarjana UIAM. Saya telah membaca artikel Prof yang bertajuk "Misi akta halal masih jauh" dan beberapa artikel tentang undang-undang halal. Banyak persoalan yang ada dalam fikiran saya sebelum ini, sedikit sebanyak telah terjawab dalam artikel tersebut. Dan ada juga jawapan yang telah Prof berikan, sama pointnya dengan pendapat-pendapat individu yang telah saya temuramah. Maka, di sini saya ingin meminta keizinan kepada Prof untuk mengambil beberapa isi penting untuk di ambil sebagai rujukan saya. Saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

    Wassaalam.

    ReplyDelete

Pengelakan secara sengaja menjawab soalan dari operator insurans boleh menyebabkan tuntutan pampasan dibatalkan

  CHONG LAI KENG v. PRUDENTIAL ASSURANCE MALAYSIA BHD   [2024] 1 CLJ 293 HIGH COURT MALAYA, SHAH ALAM JAMHIRAH ALI JC [CIVIL SUIT NO: BA-22N...